24 iunie, 2008

Intrerzis fotografiatul

Sambata mi-am facut timp si am vizitat Expozitia Filatelica Mondiala EFIRO 2008, Bucuresti. A fost o experinta interesanta si placuta pana la un moment dat.
S-au sarbatorit 150 de ani de la emiterea primului timbru românesc „Cap de Bour“. Cu această ocazie, 650 de colecţionari au expus cele mai valoroase colecţii de timbre internaţionale din 70 de ţări. Aşadar, începând din 20 şi până pe 27 iunie, pot fi admirate matriţele originale ale primelor mărci româneşti, celebrele "Cap de Bour", primul timbru poştal din lume, dar şi timbre din colecţia Majestăţii Sale Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii (Penny Black), scrisoarea de la Hirosima. Matritele, timbrele Reginei, scrisoarea de la Hirosima sunt expuse intr-o sala separata, securizata, numită şi "Curtea de Onoare", unde la intrare te anunta foarte clar ca nu ai voie sa fotografiezi. Asta am inteles...Nu am inteles insa de ce nu am fost lasati sa facem fotografii unei colectii apartinand unui stimat membru al delegatiei din Marea Britanie, desi nu exista nici un fel de avertizare in aceasta privinta. Colectia era formata dintr-o impresionanta suita de timbre "Cap de Bour". De nu se respecta regulile expozitiei? Din pacate cam asa merg treburile la noi...altii ne impun regulile, iar pentru ei exista doar o regula "fara regula".

Niciun comentariu: